IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Those who do not know about death, are immortal

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Triell
Administrator

Naam : Saar
Aantal berichten : 189

Character sheet
Geslacht: Reu
Leeftijd: Three years and three months I survived this hell they call a world
Partner: If we live our life in fear, I'll wait a thousand years, just to see you smile again

BerichtOnderwerp: Those who do not know about death, are immortal   za jan 03, 2015 8:48 pm

Het reekalf lag verborgen tussen de varens en was zich niet bewust van enig gevaar. Het had er nog nooit ervaring mee gehad, en dacht alleen aan zijn moeder die waarschijnlijk spoedig terug zou keren. Op een paar meter afstand bewoog een donkere schim zich geluidloos door het struikgewas. Triell was volledig geconcentreerd op de bewegingen van zijn doelwit, en zijn zintuigen waren voor de jacht verscherpt. Het licht prikte helderder door het bladerdak heen en de geur van aarde drong sterker door in zijn neus. Hij was zich bewust van ieder blaadje en ieder zuchtje wind. Hij voelde de energie en het leven in zijn aderen, juist omdat hij zo gefocust was dat hij er niet over na kon denken. Met een snelle beweging tilde het kalf zijn kop op en keek met grote ogen rond. Triell bewoog zich niet en observeerde slechts, wachtte tot het jonge dier zijn instincten had overwonnen en zichzelf had verteld dat er niets kon gebeuren. Na een paar seconden verdween de onrust uit de ogen van het kalf. Met voorzichtige passen sloop hij naderbij, totdat hij en zijn prooi nog louter door een dichte struik gescheiden waren. De neusgaten van het reekalf snoven luidruchtig en onhandig de lucht naar binnen, en het was duidelijk dat het wel onbehagen voelde, maar het niet goed kon thuisbrengen. Triell wist dat hij niet veel langer moest wachten, maar hij was gefascineerd door de onwetendheid van het dier. Het had nog nooit gehoord van de dood, wist niet wat het betekende en leefde niet in angst. Het had wel een instinct, maar niet het vermogen om te onthouden of vooruit te kijken. In zijn eigen vreemde manier was het onsterfelijk, omdat het zo leefde zonder de dood.
Triell blies zijn adem uit en overbrugde de afstand. Met een vlugge, krachtige beweging beet hij de halsslagader door en zag de grote ogen die hem geschokt aankeken in het besef dat de belofte van onsterfelijkheid een leugen was. Toen verdween het leven uit zijn prooi, en hij nam het mee op zoek naar een rustige plek. Onder een boom ging hij zitten en zette zijn tanden in het verse vlees. Hij nam gulzig een aantal happen, en toen zijn ergste honger gestild was, besefte hij dat hij gezelschap nodig had. Hij was al een hele tijd alleen, rondzwervend op zoek naar overlevenden van de ramp. Even had hij het gebied verlaten, maar nu was hij weer terug en besloot een huil te slaken naar de trouwe wolvin die hij al een hele tijd niet meer had gezien. Hij hief zijn kop omhoog en een zuivere toon verliet zijn bek. Het geluid klonk zoals altijd wat rauw en schor, maar vast en vol van klank. Hij liet zijn oproep verder aan de wind over, en hoopte dat de boodschap Shyra zou bereiken.

The hardest part is waking up in the morning
Remembering what you were trying to forget last night

Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://infinity.actie-forum.com
Shyra
Storyteller

Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   za jan 03, 2015 9:16 pm

Shyra spitste haar oren. Was het echt? Was het Triell's huil die ze had gehoord? Een vlaag van enthousiasme overwelfde haar. Ze had hem zo lang niet gesproken, of alleen maar geroken. Het gaf Shyra een teken dat hij nog in de buurt was, en haar niet zomaar zou verlaten zonder afscheid te nemen. Het geluid gaf haar een vlaag van hoop, wat zo ook weer vermorzeld zou kunnen worden als het toch haar verbeelding zou blijken te zijn. Shyra schudde haar kop, en sloeg haar kop achterover. Ze sloeg een huil, gericht aan haar beste vriend. Ze zou eraan komen. Vastberaden begon Shyra aan de tocht, wetend dat ze ook teleurgesteld zou kunnen zijn als het toch niet Triell was.
          Shyra kreeg nog een sprankje hoop toen Triell's geur haar neus binnendrong. Shyra glimlachte, maar schudde haar kop. Het zou ook kunnen dat die geur er helemaal niet was, maar dat het gewoon was wat ze wilde ruiken. Toch begon haar hart iets sneller te slaan toen de geur sterker werd. En daar was het. Een zwarte gedaante die zich voor haar bevond. Een wolf waarvan de helft van zijn kop bedekt was met littekens. Shyra snoof zijn geur op, hopend dat ditkeer haar ogen haar niet voor de gek hielden.
           Shyra's glimlach werd breder, en ze stapte wat dichter naar de wolf toe, wetend dat het echt was. Of alsnog, hopend. "Hi, Triell" begroette ze de reu. In haar hoofd smeekte ze dat hij er echt was, en dat het niet gewoon een hersenspinsel zou zijn.

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Triell
Administrator

Character sheet
Partner: If we live our life in fear, I'll wait a thousand years, just to see you smile again

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   za jan 03, 2015 9:36 pm

Het geluid van zijn oproep klonk nog even na op de wind, totdat het meegevoerd werd en overgeleverd was aan de natuur. Triell boog zijn kop weer, keek even om zich heen en ging rustig zitten. Hij wachtte, hopend dat zijn huil haar zou bereiken en dat het in haar macht lag om naar hem toe te komen. Het zou net zo zijn als vroeger, samen de buit van een recente jacht delen en praten over alles dat in hen op kwam. Zijn band met Shyra was heel sterk, en hij had haar gemist. Het moment dat hij terug was gekomen uit Serigala en in het oude station voor dood had gelegen met onbruikbare achterpoten, toen had zij hem gehoord en was gekomen. Hij wist dat hij op haar kon vertrouwen, en hij wist dat ze hem begreep zonder dat hij iets uit hoefde te leggen. De afgelopen weken was hij vertrokken, hij had gehoor gegeven aan het onrustige gevoel in zijn binnenste en was op zoek gegaan naar meer overlevenden die misschien net zo hulpeloos waren als hij was geweest. Hij had veel omzwervingen gemaakt, maar had niemand gevonden. Uiteindelijk was hij teruggekomen omdat hij wist dat hij niet moest rouwen om slachtoffers waar hij toch niets meer voor kon doen. In plaats daarvan moest hij terug naar zijn vrienden, en proberen er voor hen te zijn wanneer ze hem maar nodig hadden. Hij moest kijken of de roedel misschien weer bij elkaar kon komen, en degenen die zwak waren en hulp nodig hadden zou hij helpen. Hij moest denken aan de levenden, niet aan de doden. Met deze gedachte was hij teruggekeerd, en tevens vanwege het scherpe gemis van degenen die hij net weer had teruggevonden. En op deze middag, met de kille winterzon die de dag verlichtte, hoopte hij zijn beste vriendin weer te zien en met haar te kunnen praten net zoals vroeger, zoals het altijd was geweest.

Stuff:

Shyra
Storyteller

Character sheet
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   zo jan 18, 2015 1:53 pm

Shyra slikte, en wachtte af op Triell's reactie. Had hij haar nog niet opgemerkt? Haar begroeting niet gehoord? Ze keek naar de grond, en haar hoofd pijnigde haar. Even deed het haar fronzen, maar al snel herstelde ze haarzelf weer. Ze keek naar de zwarte gedaante voor haar, die o zoveel op haar beste vriend leek. Maar het zou niet de eerste keer zijn na de brand dat ze hallucineerde. "Triell?" vroeg ze nogmaals, maar antwoord verwachtte ze niet. De ogen van het beeld, die ooit een prachtige gouden gloed leken te hebben, zag ze niet. De vertrouwde ogen waren de ogen waarnaar ze na al die tijd het meeste verlangde. Zien dat hij oké was, in leven, en als het kon ook gelukkig. Smachtend naar een reactie, keek ze nog een keer naar de gedaante. Tranen vormde zich in haar ogen toen ze realiseerde dat het alleen maar een herinnering was.  Ze slikte, om het vocht in haar ogen niet te laten vallen. Tranen waren een bijzonder iets, ze behoorden toe aan vele emoties. Verdriet, blijdschap, angst, woede, frustratie, en natuurlijk nog wel meer. Meestal lieten emoties zich alleen zien via trekken in het gezicht, en andere houdingen. Op dat vlak, waren tranen iets bijzonders. Ze zouden niet verspilt moeten worden aan nutteloze emoties, die het leven alleen maar slechter maakten. Ze spaarde haar tranen voor de mooie momenten. Of de momenten die zo slecht waren, dat het onvergeeflijk zou zijn niet te huilen. Dit moment was niet een van die momenten. Een hallucinatie was de tranen niet waard, zelfs niet als het Triell was. Shyra herstelde zich nu volledig, en maakte zich sterker, om zo door de gedaante heen te lopen. Hij verdween, zoals voorspeld. Shyra zuchtte, en draaide haarzelf om. Ze wilde net weer verder gaan lopen toen ze zich nog wat realiseerde. Triell's geur was er nog.
Ze snoof nogmaals. Ja, hij was er. Shyra's kop draaide zich naar de geur om, haar oren onwennig naar achteren gedrukt. Ze schudde haar kop, als het nog een hallucinatie zou zijn.. Ook al wilde ze niet meer die dag, de geur leek iets anders dan alle anderen. Meer puur Triell, en minder gepaard met de geuren van de omgeving. Haar hoofd sprak flink tegen toen haar poten langzaam in beweging kwamen. Ze was moe van alle zorgen, maar toch zocht ze er nog meer op. Haar pas versnelde, en vele Triells kwamen nog langs. Maar geen van allen waren de Triell die ze zocht. Tot ze bij die ene kwam. Een Triell die rustig zat te wachten. Niet zo maar een Triell gevormd door haar gedachtes, maar Triell. Shyra controleerde haar lichaamstaal, en probeerde de frustraties van die dag voor hem te verbergen. Wetend dat ze na vandaag er geen last meer van zou hebben, als hij echt zou zijn. "Triell?" Diep van binnen voelde ze zich angstig, als het Triell niet was.. Maar deze Triell was anders dan haar herinneringen, vertrouwder, maar ook gebroken. Er was veel met deze Triell gebeurd, en Shyra hoopte alleen maar dat er ook goede dingen bij zaten.

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Triell
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   za maa 21, 2015 7:24 pm

Een vreemde gedachte passeerde zijn geest toen hij de huil had geslaakt. Een oproep als deze bracht hij niet vaak, enkel wanneer hij de roedel bij elkaar had moeten roepen en op de twee keren dat hij zijn verjaardag had gevierd. De roedel was er niet meer, uit elkaar gevallen, en zijn verjaardag was kortgeleden gepasseerd zonder dat hij er enige aandacht aan had verspild. Drie jaar alweer, lange jaren waarin hij had moeten kennismaken met alle ontberingen die het leven met zich meebracht. Maar tevens met de schoonheid van vriendschap, steun, troost. De pijn en het verlies dat hij had geleden had zich in sporen van bitterheid in zijn gezicht gekerfd, en een plaats in zijn hard opgeëist, maar ook de herinneringen aan de vriendschappen hadden zich in zijn binnenste gevestigd.

Een tijdje wachtte hij in stilte af, en toen drong eerst haar geur zijn neus binnen. Blijdschap ontvouwde zich in hem, en toen hij haar silhouet zag naderen verscheen er een klein, bijna onmerkbare glimlach op zijn gelaat. Hij schrok toen hij de angstige blik op haar gezicht zag, de oren naar achteren gevouwen en een voorzichtige hoop in haar goudbruine ogen. Ze naderde langzaam, hij fronste bezorgd, hij zag dat er veel zorgen op haar schouders rustten die ze voor hem probeerde te verbergen. "Triell?" Een angstige ondertoon in haar stem. Hij knikte, duwde voorzichtig even zijn neus tegen haar wang en keek haar rustig aan. Hij was blij om haar te zien, zijn hoofd liep over met vragen, maar door de groeven in zijn gezicht kon hij niet zomaar meer zijn blijdschap tonen. Toch was er een glinstering te zien in zijn ambergouden ogen. 'Shyra,' antwoordde hij met enkel het noemen van haar naam.

Stuff:

Shyra
Storyteller

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   wo maa 25, 2015 6:23 pm

Een vlaag van geruststelling overviel Shyra toen de zwarte gedaante knikte, en zijn neus tegen haar wang drukte. 'Shyra,' Bij het horen van zijn stem begon Shyra spontaan te kwispelen, iets wat dat ding in geen tijden meer gedaan had. Niet met dee oprechtheid, in iedere geval. "Ow, Triell, ik ben zo blij je weer te zien!" fluisterde ze, terwijl ze haar kop kort in Triell's nek drukte. Een traan verliet haar ooghoek, maar het was een blije traan. Ze had hem echt oprecht gemist. Triell. Hij was er weer! De gedachte was ongelooflijk. "Hoe gaat het nu met je?" vroeg ze, doelend naar hun laatste ontmoeting. Triell was er toen slecht aan toe geweest. Ze keek in zijn rustige ogen, die haar altijd zo goed hadden weten te troosten. Hij was er weer.   

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Triell
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   wo maa 25, 2015 6:44 pm

Hij was zo blij haar te zien, te weten dat ze de ramp had overleefd. Hij voelde haar angst en onzekerheid, en probeerde dit te compenseren door haar rustig aan te kijken. Hij hoopte haar te kunnen kalmeren, en begroette haar met enkel het uitspreken van haar naam. Een glinstering was te zien in zijn ogen, en Shyra begon te kwispelen. Dit stemde hem vrolijk, het was duidelijk dat de eens zo opgewekte pup met de jaren serieuzer was geworden, en hij maakte zich wel eens zorgen om haar. "Ow, Triell, ik ben zo blij je weer te zien!" Ze duwde haar kop in zijn vacht, en hij wreef met zijn neus langs haar gezicht. Een warme glimlach verscheen op haar gezicht. Hij was zo blij dat ze hier was. 'Wederzijds, Shyra, wederzijds,' antwoordde hij met een grijns op haar woorden. Een gezichtsuitdrukking die niet paste bij zijn getekende gezicht en bittere ogen, maar het moment van blijdschap nam het over van zijn normale somberheid. "Hoe gaat het nu met je?" Hij ging zitten, dacht een tel na. 'Voordat ik iedereen heb gevonden zal ik geen rust kunnen vinden, maar verder gaat het goed. Beter dan toen, in ieder geval,' voegde hij er met een licht melancholische glimlach aan toe. Hij voelde zich kalmer, meer in controle dan destijds. Onderzoekend keek hij haar aan. 'En met jou?' Plotseling herinnerde hij zich iets. 'Wacht, als ik me niet vergis, ben je inmiddels in je derde levensjaar?' Hij vroeg het licht aarzelend, was er niet zeker van of hij het goed had.

Stuff:

Shyra
Storyteller

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   wo maa 25, 2015 7:38 pm

Kalm luisterde Shyra naar wat Triell zei. Ze wilde erg graag weten hoe het met hem ging. 'Voordat ik iedereen heb gevonden zal ik geen rust kunnen vinden, maar verder gaat het goed. Beter dan toen, in ieder geval,' Shyra knikte begrijpend. Ze bewonderde zijn vastberadenheid om iedereen te vinden erg. 'En met jou?' vroeg Triell. Daar wist ze even geen antwoord op. Er was veel aan de hand. Het liefste wilde ze vragen wie hij al gevonden had, zodat ze die lijst misschien kon aanvullen. 'Wacht, als ik me niet vergis, ben je inmiddels in je derde levensjaar?' Vroeg de zwarte reu toen. Shyra knikte, en glimlachte. "En jij ook. Gefeliciteerd, met je derde verjaardag, Triello. Ook al ben ik twee maanden te laat. Ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen." feliciteerde ze. "Met mij gaat het prima, ik begin alles weer een beetje op de rails te krijgen." Het was lastig, maar het moest. En het feit dat ze wist dat Triell er nu weer was hielp haar echt onwijs veel. Wat moest ze nou zonder hem?  

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Triell
Administrator

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   wo maa 25, 2015 8:04 pm

Hij had naar eerlijkheid geantwoord, het ging beter dan eerst maar er was nog veel dat zorgen opwekte. Ook in haar gezicht zag hij ernstige lijnen. Hij had gehoopt dat het bij haar nooit zou gebeuren, op de een of andere manier had ze zich lang buiten de ontberingen van het leven weten te houden. Altijd vrolijk, opgewekt. Maar aan haar gezicht te oordelen was ze nu ook onderuit gehaald, hij hoopte slechts dat ze er weer bovenop zou kunnen komen. Hij besefte ineens dat ze ook drie jaar zou moeten zijn, aangezien zijn verjaardag twee manen geleden gepasseerd was. Hij wist niet zeker of het klopte, maar ze knikte met een glimlach. "En jij ook. Gefeliciteerd, met je derde verjaardag, Triello. Ook al ben ik twee maanden te laat. Ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen." Hij grijnsde om zijn bijnaam, had het nooit echt leuk gevonden maar kon er de humor wel van inzien. 'Bedankt, en ik ook,' antwoordde hij oprecht. Hij meende het, hoopte dat hij nog een aantal jaren hier zou kunnen doorbrengen. Hij besloot tevens om zo snel mogelijk op zoek te gaan naar een cadeau voor Shyra, ze verdiende het om niet vergeten te worden. "Met mij gaat het prima, ik begin alles weer een beetje op de rails te krijgen." Enigszins gerustgesteld keek hij haar aan. Een kalme glimlach op zijn gezicht. 'Dat is fijn om te horen,' antwoordde hij. 'En als ik je ergens mee kan helpen.. Ik ben je veel verschuldigd,' voegde hij er aan toe. Hij had er een hekel aan om een ander iets verschuldigd te zijn, had altijd het idee dat hij op een bepaalde manier terug moest betalen. Hij hoopte iets voor te kunnen doen, als om zijn schuld af te lossen voor al de keren dat ze hem had geholpen.

Stuff:

Shyra
Storyteller

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   wo maa 25, 2015 8:35 pm

Triell leek zichtbaar gerustgesteld bij Shyra's woorden. 'Dat is fijn om te horen,' zei hij. 'En als ik je ergens mee kan helpen.. Ik ben je veel verschuldigd,' Verschuldigd? Nee. Shyra schudde haar kop. Als er iemand iets aan iemand verschuldigd was, was het wel Shyra aan Triell. "Je bent me niets verschuldigd, Triell." antwoordde ze. "Als ik iets ben, dan is het wel trots op het feit dat ik jouw heb mogen ontmoeten. Je hebt het zo zwaar gehad, maar toch stond jij altijd open om mij advies te geven en mij te helpen. Je bent een geweldig, prachtig, en gewoon fantastisch. Als er iets is dat ik voor je kan doen, dan zou ik dat graag willen. Ik zou niet durven om jouw ooit te achten mij iets verschuldigd te zijn." zei Shyra eerlijk en oprecht. Ze meende alles wat ze had gezegd. Ze zou alles in haar macht doen om Triell een gelukkig leven te geven, misschien zelfs wel daar buiten. Want dat was alles wat hij verdiende. Deze reu had zoveel verdriet gezien, en meegemaakt. En toch was haar er altijd voor haar geweest. Shyra kon niets anders dan respect, en bewondering hebben voor hem, haar vriend.

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Those who do not know about death, are immortal   

Those who do not know about death, are immortal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: G R E E N - A R E A :: » GOLDEN FOREST-
Ga naar: