IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Almost again

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shyra
Storyteller

Naam : Mara
Aantal berichten : 348

Character sheet
Geslacht: Teef
Leeftijd: 3 years & 3 months
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

BerichtOnderwerp: Almost again   do sep 18, 2014 6:21 pm

Rustig luisterde Shyra naar hoe de sneeuw kraakte onder haar poten toen ze liep. Het gebied, het was bijna als het oude Tundra Pack territoria. Herinneringen overspoelde haar gedachtes. Goede, en slechte. Maar hoorde ze wel thuis in The Tundra Pack? Hoorde ze wel tussen Safrijn, Triell en Digo. Merliah en Mindo. Het voelde bijna alsof het niet zo was. Ze had haar trouw gezworen aan de TTP en ze zou haar loyaliteit nooit aan iemand anders toe vertrouwen. Toen drong er een vreemde geur haar neus binnen. Een teef, dat was zeker. "Kom tevoorschijn. Ik doe niks, als jij dat ook doet." zei Shyra waarschuwend in de richting waar de geur vandaan kwam. Haar stembanden waren nog niet helemaal hersteld. Het deed nogsteeds pijn om te praten, maar ze kon het tenminste.

[&Amatariseu]

Shyra's dingen:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Wild

Naam : Robin (Hood)
Aantal berichten : 12

Character sheet
Leeftijd: 1 Year, Yeah!
Partner: A good friend is enough.

BerichtOnderwerp: Re: Almost again   do sep 18, 2014 6:46 pm

'Kom tevoorschijn. Ik doe niks, als jij dat ook doet,' klonk het waarschuwend. Amatariseu kromp geschrokken ineen. Ze tuurde meteen richting de stem, en er lag een glans in haar vlammende ogen. Een dunne zonnestraal likte haar sneeuwwitte pels, die ze aan haar Albino-DNA te danken had. Ergens tussen de bomen, verscholen tussen naalden en varens, stond een teef van een jaar of twee. Ze had warme, donkere ogen en zag er sterk en taai uit. De twee jonge wolven maakte oogcontact, en Amatariseu deed een stap dichterbij. Het gefilterde licht viel op haar krachtige schouders. 'Wie ben jij?' vroeg Amatariseu. Haar staart maakte een zwiepbeweging. Er klonk geen dreiging in haar stem eerder nieuwsgierigheid. 'En ben jij bekend hier?'
Profiel bekijken
Shyra
Storyteller

Character sheet
Partner: Romance isn't real. Just like magic. Only a good magician can make me believe again

BerichtOnderwerp: Re: Almost again   do sep 18, 2014 6:59 pm

Shyra keek kalm naar de wolvin, die met haar staart zwiepte. Shyra werd bij het zien van deze beweging gelijk een stuk meer op haar hoede.  'Wie ben jij?' vroeg de teef. 'En ben jij bekend hier?' Het was gelijk duidelijk dat deze teef nieuw in dit gebied was. "Mijn naam is Shyra. En ik ben hier bekender dan ik zelf weet." antwoordde Shyra. En keek de witte wolvin rustig aan, zodat ze niet vijandig zou overkomen. "En hoe heet jij? Het is onbeleefd om een naam te vragen, zonder er een te geven?" vroeg Shyra iets vriendelijker ditkeer. Deze teef zag er niet uit alsof ze iemand zonder reden zou aanvallen. Ondanks dat, bleef Shyra op haar hoedden, voor het geval dat.

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Wild

Naam : Robin (Hood)
Aantal berichten : 12

Character sheet
Leeftijd: 1 Year, Yeah!
Partner: A good friend is enough.

BerichtOnderwerp: Re: Almost again   vr sep 19, 2014 7:03 am

Amatariseu keek de wolvin vriendelijk aan. Ze vertelde: 'Mijn naam is Shyra. En ik ben hier bekender dan ik zelf weet.' Die uitspraak liet Amatariseu een grijns op haar bek plakken.
'En hoe heet jij? Het is onbeleefd om een naam te vragen, zonder er een te geven?' Die vraag had ze kunnen verwachten. Er klonk een droog gedreun, alsof er onweer aankwam. Amatariseu was sluw en begon te aarzelen om het te zeggen, maar deze wolvin was aardig en bedoelde het niet kwaadaardig. 'Mijn naam is Amatariseu,' sprak ze helder. 'Ik ben hier met mijn twee broeders en één zus, genaamd Scarleg, Tana en Bageera.'
Profiel bekijken
Shyra
Storyteller

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Almost again   vr sep 19, 2014 5:30 pm

Er was onweer opweg. Shyra kon het voelen, en even later werd haar verwachting ook bevestigd met een gedreun. Het was nog niet heel dichtbij, dus ze had nog een tijdje om een schuilplaats te zoeken. 'Mijn naam is Amatariseu,' zei de teef. Amatariseu? Die naam kwam Shyra bekend voor. Van Amaterasu, natuurlijk, de alpha van de Second Origin. De roedel was een tijd geleden uit elkaar gegaan, en leefde in Serigala. Maar helaas was Serigala verwoest door het vuur. 'Ik ben hier met mijn twee broeders en één zus, genaamd Scarleg, Tana en Bageera.' vertelde Amatariseu. Een familie dus. "Hopelijk kom ik ze ooit tegen." antwoordde Shyra met een glimlach. Weer klonk er een donderslag, die een stuk minder ver was dan het eerste gedreun. "Misschien is het verstandig een schuilplaats te gaan zoeken." stelde Shyra vriendelijk voor.

Shyra's dingen:

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Almost again   

Almost again
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Infinity :: W H I T E - A R E A :: » TUNDRA FOREST-
Ga naar: